Sponsors gezocht!

Heb je interesse om ook sponsor te worden van Korfbalvereniging J.E.S. in Venhorst, neem dan per email contact met ons op.

Er zijn diverse manieren om te sponsoren
 Bord langs het veld 2 verschillende maten 60 x 200 of 60 x 300
 Logo op de website
 Of combinatie van beide
Naast onze pakketten hebben we ook ruimte voor andere mogelijkheden van sponsoring. Shirtsponsoring, sporttassensponsoring of trainingspakkensponsoring van een team, Hoofdsponsorschap voor onze selectie teams of evenement sponsoring.
We hebben diverse leuke evenementen die jaarlijks terug keren waar sponsoring altijd welkom is zoals ouder&kind toernooi, de jaarlijkse loterij, koppelschieten.
Wij staan open voor ludieke ideeën en zijn graag bereid om met u in gesprek te treden omtrent de mogelijkheden. Aarzel dus niet en neem contact op met onze sponsorwerkgroep. Wij gaan graag met u in overleg over de mogelijkheden van sponsoring bij onze vereniging.
Nieuwe sponsors worden vermeld op Facebook.