Koppelschieten

Doe jij mee op zaterdag 8 juni 2024 met koppelschieten? Maak kans op leuke prijzen als koppel en sluit het seizoen gezellig mee af met een hapje en een drankje!

Aanvang tussen 18.30 -18.45 uur bij ’t Venster in Venhorst.

Wat is koppelschieten

Koppelschieten doe je met twee personen, dit mogen zijn 2 vrouwen, 2 mannen of man en vrouw

Er komen 2 korven op een bepaalde afstand tegenover elkaar te staan. Aan iedere kant staat een koppel. Om de beurt wordt er dan op de korf van het andere koppel geschoten. De winnaar is diegene die na een bepaalde tijd de meeste doelpunten heeft geschoord.

Er worden meerdere wedstrijden gespeeld.

Er zijn 3 competitie- onderdelen:

• JES/Klick-leden
  • Buurten
  • Overige koppels

Jes/Klick leden

Deze poule is alleen voor leden van Jes/Klick.

1. Is je leeftijd 14 t/m 16 jaar: Dan mag een koppel  bestaan uit: twee leden van JES/Klick (wel allebei niet ouder dan 16). Een JES/Klick-lid en iemand van buiten de vereniging mag ook.

2. Ben je ouder dan 16 jaar:
Dan maak je een koppel met iemand van buiten JES/Klick.

3. OUD JES/Klick-LEDEN die een jaar of langer zijn afgemeld als lid mogen niet deelnemen bij JES/Klick-LEDEN.

4. Rustende leden (langer dan 1 jaar rustend lid) mogen kiezen.

5. Deelname is gratis.

Buurten

1. Je mag een koppel vormen met iemand uit je eigen buurtschap.
  2. Je mag meedoen vanaf 14 jaar.
  3. Deelname is gratis.
  4. Bij buurten mogen geen actief spelende leden van JES/Klick meedoen.
  5. Rustende leden mogen mee doen als zij een jaar rustend lid zijn. Ook bestuursleden en scheidsrechters die daardoor lid zijn van JES/Klick vallen onder rustende leden.
  6. Oud JES/Klick  LEDEN  mogen meedoen een jaar nadat zij als lid zijn afgemeld.

Overige koppels

1. Hieraan mag iedereen meedoen die graag deelneemt aan koppelschieten.
  2. Je mag meedoen vanaf 14 jaar.
  3. Deelname is gratis.
  4. Bij overige koppels mogen geen actief spelende leden van JES/Klick meedoen.
  5. Rustende leden mogen mee doen als zij een jaar rustend lid zijn. Ook bestuursleden en scheidsrechters die daardoor lid zijn van JES/Klick vallen onder rustende leden.
  6. Oud JES/Klick LEDEN  mogen meedoen een jaar nadat zij als lid zijn afgemeld.

Algemeen Reglement