In memoriam: Hans Sinke

Deze week ontvingen we het droevige nieuws dat onze voormalige trainer Hans Sinke op zaterdag 18 januari is overleden. Hans heeft helaas de strijd op 75-jarige leeftijd moeten opgeven.

JES was de eerste club waar hij de passie vond om korfbaltrainer te worden. Hij begon in augustus 1999 bij JES en stopte op 20 maart 2002. Later kwam hij weer terug en was hij trainer van augustus 2005 tot en met mei 2009. Zo heeft hij met zijn drive en fanatisme samen met de dames van JES de halve finale bereikt voor een plek in de finale in Eindhoven.

Ook trok hij vaak zijn handen uit de mouwen als er andere zaken nodig waren bij JES. Zo heeft hij veel geholpen bij de bouw en opening van de nieuwe accommodatie.

Hans bedankt voor alles!

Namens het bestuur van JES wensen wij zijn familie en vrienden heel veel sterkte toe met dit verlies.

Geen reacties op "In memoriam: Hans Sinke"

Wil je iets over dit bericht zeggen?

Some html is OK