uitslagen koppelschieten 2024 en jubilarissen

KORFBALVERENIGING J.E.S. VENHORST

Koppelschieten en jubilarissen Korfbalvereniging J.E.S. 2024

Zaterdag 8 juni heeft Korfbalvereniging J.E.S.  weer haar jaarlijkse koppelschieten georganiseerd. De avond is heel goed verlopen, er deden weer veel koppels mee om te strijden voor de wisseltrofee. Het weer was wat frisjes maar dat mocht de pret niet drukken, de sfeer was zeer gezellig.

Na de voorrondes volgden de kwart- en halve finales en daarna de zeer spannende finales. Daaruit zijn de volgende prijswinnaars gekomen:

J.E.S./Klick -leden: 1e prijs Miranda van Duijnhoven en Corne van Zeeland,

2e prijs Sanne Timmers en Dennis Lasschuit, 3e prijs Wendy v.d. Broek en Rudi Janssen.

Overige koppels: 1e prijs Ad en Marieke Verbruggen,

2e prijs Jan en Sandra v.d. Loop, 3e prijs Erwin van Delst en Jeroen v.d. Horst.

Buurten: 1e prijs Susanne v.d. Zanden en Bram Bronsvoort van Buurtvereniging De Akkers,

2e prijs Gertie v.d. Ven en Dave van de Horst van Buurtvereniging Meiplein, 3e prijs Marja Rooijackers en Angelica v.d. Horst van Buurtvereniging Meiplein.

Na afloop was er uiteraard nog een gezellige avond op het terras en in de kantine.

Ook zijn op deze avond twee jubilarissen in het zonnetje gezet. Anita van de Laar en Jacqueline van Zeeland zijn dit jaar allebei 50 jaar lid, wat een prestatie! De dames kregen vanuit de KNKV een speldje en oorkonde en vanuit de verenging een mooie bos bloemen.

Wij willen graag alle koppels bedanken voor hun deelname, de sponsoren voor hun bijdrage en de vele supporters voor de aanmoedigingen.

Graag tot volgend jaar.

Geen reacties op "uitslagen koppelschieten 2024 en jubilarissen"

Wil je iets over dit bericht zeggen?

Some html is OK